top of page

წესები და პირობები

ფრეშმენი
წესები და პირობები
ძალაში შესვლის თარიღი: 03/12/2024

მოგესალმებათ Freshman-ი (შპს ფრეშმენი - ს/კ: 402192587).  საუნივერსიტეტო საძიებო სისტემა, რომელიც შექმნილია იმისთვის, რათა დაეხმაროს სტუდენტებს შეისწავლონ და მოიძიონ ინფორმაცია უნივერსიტეტების, კოლეჯებისა და სტიპენდიების შესახებ საქართველოს, ევროპის, ამერიკის და აზიის გარკვეულ ტერიტორიაზე.

Freshman-ის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით შემდეგ პირობებს:
 

1. მომხმარებლის ანგარიშები
1.1 პირადი ანგარიშის შექმნა:

Freshman-ის გარკვეულ მახასიათებლებზე წვდომისთვის შეიძლება დაგჭირდეთ ანგარიშის შექმნა. თქვენ თანახმა ხართ მოგვაწოდოთ ზუსტი და სრული ინფორმაცია რეგისტრაციის პროცესში.

1.2 ანგარიშის უსაფრთხოება:
თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენი ანგარიშის რწმუნებათა სიგელების (Credentials)

კონფიდენციალურობის დაცვაზე. დაუყოვნებლივ შეგვატყობინეთ ნებისმიერი არაავტორიზებული გამოყენების ან უსაფრთხოების დარღვევის შესახებ.
 

2. Freshman-ის გამოყენება
2.1 ნებადართული გამოყენება:

Freshman-ი განკუთვნილია პირადი, არაკომერციული გამოყენებისთვის. თქვენ შეგიძლიათ შეხვიდეთ და გამოიყენოთ ვებგვერდი საგანმანათლებლო და საინფორმაციო მიზნებისთვის ამ პირობების შესაბამისად.

2.2 აკრძალული აქტივობები:
თქვენ თანახმა ხართ, არ ჩაერთოთ ისეთ საქმიანობაში, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს

Freshman-ის გამართულ ფუნქციონირებას ან რომელიც არღვევს მოქმედ კანონებსა და რეგულაციებს.
 

3. ინფორმაცია უნივერსიტეტების და სტიპენდიის შესახებ
3.1 ინფორმაციის სიზუსტე:

Freshman-ი გაწვდით ინფორმაციას საჯაროდ ხელმისაწვდომ მონაცემებზე დაყრდნობით. ჩვენ არ ვიძლევით გარანტიას მოწოდებული ინფორმაციის სიზუსტეზე, სისრულესა თუ დროულობაზე.

3.2 მესამე მხარის კონტენტი:

Freshman-ი შეიძლება შეიცავდეს ბმულებს მესამე მხარის ვებსაიტებზე ან კონტენტზე. ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებელი მესამე მხარის საიტების შინაარსზე, სიზუსტეზე ან კონფიდენციალურობის პრაქტიკაზე.
 

4. კონფიდენციალურობა
4.1 კონფიდენციალურობის პოლიტიკა:

თქვენ მიერ Freshman-ის გამოყენება ასევე რეგულირდება ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკით. გთხოვთ, გადახედოთ კონფიდენციალურობის პოლიტიკას, რათა გაიგოთ, როგორ ვაგროვებთ, ვიყენებთ და ვიცავთ თქვენს პერსონალურ ინფორმაციას.
 

5. კომუნიკაცია
5.1 ელ-ფოსტა და შეტყობინებები:

ანგარიშის შექმნით, თქვენ ეთანხმებით, რომ მიიღოთ კომუნიკაციები Freshman-ისგან, მათ შორის ელ.წერილები და შეტყობინებები. თქვენ შეგიძლიათ მართოთ თქვენი კომუნიკაციის პარამეტრები თქვენი ანგარიშის პარამეტრებში.
 

6. ინტელექტუალური საკუთრება
6.1 საკუთრება:

Freshman-ი და მისი კონტენტი დაცულია ინტელექტუალური საკუთრების კანონებით. თქვენ თანახმა ხართ არ გაამრავლოთ, გაავრცელოთ ან შეცვალოთ ვებგვერდის რომელიმე ნაწილი ჩვენი პირდაპირი თანხმობის გარეშე.
 

7. შეწყვეტა
7.1 Freshman-ის შეწყვეტა:

ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას შევაჩეროთ ან შევწყვიტოთ თქვენი წვდომა Freshman-ზე, თუ თქვენ დაარღვევთ ამ პირობებს ან ჩაერთვებით ისეთ საქმიანობაში, რამაც შეიძლება ზიანი მიაყენოს ვებსაიტს ან მის მომხმარებლებს.
 

8. ცვლილებები წესებსა და პირობებში
8.1 მოდიფიკაცია:

Freshman-ს შეუძლია განაახლოს ეს წესები და პირობები, რათა ასახოს ცვლილებები საკუთარ პრაქტიკაში. ჩვენ ვაცნობებთ მომხმარებლებს ნებისმიერი მატერიალური ცვლილების შესახებ ვებსაიტის ან ელექტრონული ფოსტის საშუალებით.
 

9. მარეგულირებელი კანონი
9.1 იურისდიქცია:
ეს წესები და პირობები რეგულირდება საქართველოს იურისდიქციის კანონმდებლობით. ნებისმიერი დავა, რომელიც წარმოიქმნება ან დაკავშირებული იქნება ამ წესებთან და პირობებთან, დაექვემდებარება საქართველოს სასამართლოების იურისდიქციის.
 

Freshman-ის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს. თუ არ ეთანხმებით ამ პირობების რომელიმე ნაწილს, გთხოვთ, შეწყვიტოთ Freshman-ის გამოყენება.

მიწოდების პოლიტიკა

ფრეშმენი მიწოდების პოლიტიკა

ძალაში შესვლის თარიღი: 03/12/2023

გმადლობთ ფრეშმენის (Freshman) არჩევისთვის! ჩვენ მზად ვართ მოგაწოდოთ სწრაფი წვდომა ჩვენს მაღალხარისხიან ონლაინ პროდუქტებზე. გთხოვთ, გადახედოთ ჩვენს მიწოდების პოლიტიკას, რათა უზრუნველყოთ ჩვენი ციფრული ინფორმაციის მიწოდებასთან დაკავშირებული წესების და პირობების მკაფიო გაგება.

1. მიწოდების ვადა:
Freshman-ი გთავაზობთ მყისიერ წვდომას ონლაინ პროდუქტებზე, რაც საშუალებას გაძლევთ განახორციელოთ ტრანზაქციები არჩეულ პროდუქტებზე 24 საათის განმავლობაში, კვირაში შვიდი დღე.
თქვენი ტრანზაქციის დასრულების შემდეგ, თქვენ დაუყოვნებლივ მიიღებთ წვდომას შეძენილ ინფორმაციაზე, პროდუქტებზე ან სერვისებზე.

2. მიწოდების ადგილები:
ჩვენ უზრუნველვყოფთ ონლაინ წვდომას ჩვენს პროდუქტებზე/სერვისებზე გლობალურად. თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი სერვისებით ნებისმიერი ადგილიდან ინტერნეტის საშუალებით.

3. მიტანის საფასური:
ფრეშმენი (Freshman) არ გართმევთ ცალკე მიწოდების საფასურს ონლაინ პროდუქტებისთვის / სერვისებისთვის. თქვენ იხდით თანხას მხოლოდ თქვენს მიერ არჩეული პროდუქტი/მომსახურებისათვის.

4. მიწოდების დადასტურება:
თქვენი ტრანზაქციის წარმატებით დასრულების შემდეგ, თქვენ მიიღებთ დამადასტურებელ ელექტრონულ წერილს (E-mail) რომელიც შეიცავს თქვენი შესყიდვის დეტალებს. თვალყური ადევნეთ თქვენი ტრანზაქციის სტატუსს ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.

5. მიმღების ხელმისაწვდომობა:
ვინაიდან ჩვენი პროდუქტები ციფრულია და ხელმისაწვდომია ონლაინ, იგი არ საჭიროებს ფიზიკურად ადგილზე გამოცხადებას პროდუქტის მისაღებად. შეძენილ ინფორმაციაზე წვდომა შეგიძლიათ თქვენთვის მოსახერხებელ დროს, ონლაინ.

6. მიწოდების დაგვიანება:

ჩვენ ვცდილობთ უზრუნველვყოთ დაუყოვნებელი წვდომა ჩვენს ონლაინ პროდუქტებზე/სერვისებზე. თუმცა, იშვიათ შემთხვევებში შეიძლება წარმოიშვას ტექნიკური პრობლემები. ასეთ შემთხვევებში, ჩვენი მხარდაჭერის გუნდი ხელმისაწვდომია, რათა დაგეხმაროთ წვდომასთან დაკავშირებული პრობლემების დაუყოვნებლივ გადაჭრაში. შეფერხებები შეიძლება ასევე მოხდეს საბანკო ტრანზაქციების გამო და ფრეშმენი (Freshman) დაუყოვნებლივ აცნობებს მომხმარებელს ნებისმიერი ასეთი დაგვიანების შესახებ.

7. შეკვეთაზე თვალყურის დევნება:
თქვენ შეგიძლიათ გქონდეთ წვდომა შეძენის სტატუსთან და მოწოდებულ ინფორმაციასთან თქვენს ელექტრონულ ფოსტაზე გამოგზავნილ წერილში. ჩვენი პლატფორმა გაწვდით მყისიერ ინფორმაციას თქვენს ტრანზაქციასთან დაკავშირებით.

8. განსაკუთრებული შემთხვევები და გამონაკლისები:
გარკვეულ შემთხვევებში, როგორიცაა ეროვნული დღესასწაულები ან კონკრეტული ღონისძიებები, შეიძლება არსებობდეს გამონაკლისები ან შეზღუდვები გარკვეული პროდუქტებისა და სერვისების შეძენაზე.


ფრეშმენი (Freshman) დაუყოვნებლივ აცნობებს მომხმარებელს ნებისმიერი ასეთი გამონაკლისის ან შეზღუდვის შესახებ ელექტრონული ფოსტის კომუნიკაციის საშუალებით.

9. მიწოდების საკითხები:
თუ თქვენს ონლაინ პროდუქტზე წვდომასთან დაკავშირებით რაიმე პრობლემას წააწყდებით, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს მისამართზე freshmangeorgia@gmail.com სწრაფი დახმარებისთვის.

10. თანხის დაბრუნების პოლიტიკა:
ონლაინ პროდუქტებთან დაკავშირებული თანხის დაბრუნების შესახებ ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ ჩვენი თანხის დაბრუნების პოლიტიკა.

ფრეშმენთან ტრანზაქციებში ჩართვით, თქვენ ადასტურებთ, რომ წაიკითხეთ, გაიგეთ და ეთანხმებით დაიცვათ ჩვენი მიწოდების პოლიტიკა.


ფრეშმენი იტოვებს უფლებას განაახლოს ან შეცვალოს ეს პოლიტიკა ნებისმიერ დროს. ჩვენს მიწოდების პოლიტიკაში რაიმე ცვლილების შემთხვევაში, ჩვენ დაუყოვნებლივ ვაცნობებთ ჩვენს მომხმარებლებს.

გთხოვთ, შეამოწმოთ ჩვენი ვებგვერდი მიწოდების პოლიტიკის უახლესი ვერსიისთვის.

გმადლობთ ფრეშმენის არჩევისთვის!

ჩვენ ვაფასებთ თქვენს ნდობას ჩვენი ციფრული პროდუქტებისა და სერვისების მიმართ.

დაბრუნების პოლიტიკა

ფრეშმენი

დაბრუნების პოლიტიკა:

Freshman-ში მზად ვართ უზრუნველვყოთ თქვენი კმაყოფილება ჩვენი პროდუქტებით. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ არ ხართ სრულად კმაყოფილი თქვენი შესყიდვით, ჩვენი დაბრუნების პოლიტიკა შექმნილია იმისთვის, რომ პროცესი მაქსიმალურად მარტივი გახადოს.

1. თანხის დაბრუნება:

1.1 უფლებამოსილება:
გთხოვთ გაითვალისწინოთ სასურველი სერვისის შეძენამდე, რომ ჩვენთან თანხის დაბრუნება არ ხდება, 
 

1.2 მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფი:
გამოუვალ მდგომარეობაში დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს მისამართზე freshmangeorgia@gmail.com

გმადლობთ, რომ სარგებლობთ ჩვენი სერვისით!

~ ფრეშმენის გუნდი​

bottom of page